BIANCHI sa stáva novým oficiálnym sponzorom GIRO D’ITALIA

BIANCHI sa stáva novým oficiálnym sponzorom GIRO D’ITALIA

 16. apr'20

Trojročná zmluva medzi Bianchi a RCS Sport zahŕňa sponzorstvo UAE Tour, Il Lombardia a od roku 2021 aj Strade Bianche. Bianchi sa tiež stáva oficiálnym sponzorom novovzniknutým Giro Virtual a Giro-E, predstavujúce prvé niekoľko etapové podujatie pre bicykle s elektrickým asistentom.

 

Ikonická Bianchi celeste a ružová La Gazzetta dello Sport sa teraz spájajú do farieb nového medzinárodného partnerstva. Počnúc sezónou 2020 sa na najbližšie tri roky stáva Bianchi oficiálnym sponzorom a exkluzívnou cyklistickou značkou pre Giro d’Italia – najikonickejšieho talianskeho cestného závodu organizovaného spoločnosťami RCS Sport a La Gazzetta dello Sport.
RCS Sport je športovo – mediálna agentúra, ktorá zastrešuje organizáciu množstva športových podujatí s celosvetovou účasťou. Okrem Giro d’Italia napríklad aj milánsky maratón.

Toto spojenie prináša talianskú jedinečnosť do celého sveta prostredníctvom športových podujatí ako Giro d’Italia. Tieto závody sleduje globálne viac než 800 miliónov divákov vo viac ako 200 krajinách sveta.

Partnerstvo bianchi giro

Toto trojročné partnerstvo sa odzrkadlí aj na ďalších udalostiach v kalendári WorldTour. Popri Giro d’Italia, sa stalo Bianchi tiež sponzorom oficiálnej UAE Tour na závodoch United Arab Emirates, ako aj na amatérskych závodoch Il Lombardia. Naviac od sezóny 2021 bude partnerstvo obohatené o unikátny závod v toskánskych vrchoch – Strade Bianche. Súčasťou dohody s RCS Sport je dodávka Bianchi bicyklov pre služby technickej asistencie, ktoré zastrešuje Shimano.

Spolupráca s Giro-E predstavuje ďalšie strategické spojenie. Bianchi sa touto cestou stáva oficiálnym partnerom podujatia prostredníctvom Bianchi Lif-E, prvým inteligentným programom elektrickej mobility. Bianchi toto podujatie podporí dodaním modelu Aria e-road.

Ďalším oficiálnym podujatím s Bianchi sponzorstvom, bude premiérové Giro Virtual, ktoré sa bude konať od 18. apríla do 10. mája. Vo virtuálnom priestore si budú môcť zmerať svoje sily profesionáli spolu s amatérmi na tých najlepších etapách zrušenej Giro d’Italia 2020.

Giro virtual 2020

 

Bicykel pre nové začiatky: Aria – Bianco Italia

Keďže Giro prináša svetu to najkrajšie z Talianska, Bianchi touto cestou hrdo predstavuje nový model Aria – Bianco Italia.
Ide o exkluzívnu limitovanú edíciu Modelu Aria v čistej „frost white“ bielej farbe s talianskou trikolórou na spodných vzperách zadnej stavby a fialovo-trblietavými detailmi.
Nová Aria - Bianco Italia edition je pre tých, ktorí nikdy neprestávajú snívať a oslavujú premiéru Giro Virtual.

Dostupná bude u predajcov od 11. mája avšak v limitovanom počte 100 kusov. Viac detailov nájdete pod linkom a pre dostupnosť sa informujte na info@bianchi.sk

Aria – Bianco Italia

Čo o spoločnom partnerstve hovoria predstavitelia Bianchi?


Salvatore Grimaldi (majiteľ Bianchi):


„Toto partnerstvo medzi Bianchi a Giro sa stalo stelesnením sna. V tomto dramatickom a dôležitom období, ktoré vníma celý svet, sme cítili, že nastal čas zrealizovať toto partnerstvo – pretože teraz, oveľa viac ako kedykoľvek v minulosti, ľudia v Taliansku a vôbec na celom svete potrebujú dôvod snívať. Potrebujú spôsob ako sa posunúť vpred na ceste k novým začiatkom. Je to historická dohoda medzi dvoma veľkými talianskymi menami. Menami, ktoré sa zrodili v Miláne a do celého sveta exportujú to najlepšie z Talianska prostredníctvom najzaujímavejšieho a najpopulárnejšieho športu na svete – cyklistiky.“



Fabrizio Scalzotto (Bianchi CEO):

„Veríme že bicykle, či už závodné alebo rekreačné –budú jedným zo základných nástrojov pre zaradenie sa do normálneho života po odznení pandémie Covid-19. Giro je totiž viac, než iba závod. Predstavuje kultúrny fenomén a časť národného dedičstva. Preto sme rozhodli oznámiť našu spoluprácu práve teraz, keď sa Taliansko potrebuje opäť vrátiť do sedla.

Bianchi je trhovo-orientovaná spoločnosť, ktorá sa snaží adaptovať inovatívny prístup v porovnaní s tradičným sponzorstvom. Takto sa chceme priblížiť našim zákazníkom v Taliansku a na celom svete.
Partnerstvo s RCS Sport a športové podujatia La Gazzetta dello Sport’s nám pomôžu efektívne šíriť našu stratégiu do viac ako 60 krajín sveta.“