e-SUV - dizajn, integrácia, výkon.
Bianchi posunulo hranicu medzi vzájomnou interakciou človeka so strojom na úplne novú úroveň – symbióza štýlu a funkčnosti uzrela svetlo sveta prostredníctvom modelového radu e-SUV.
Vízia e-mobility budúcnosti naberá konkrétne tvary vďaka unikátnemu dizajnu. Úplne nová platforma pod skratkou „e-SUV“ znamená „electric sports utility vehicle“ - elektrické športovo úžitkové vozidlo. Ide teda o dopravný prostriedok, ktorý vás dostane kamkoľvek za vaším dobrodružstvom. E-bike, ktorý reprezentuje BIANCHI Lif-E program elektrickej inteligencie – mobilitu, bezpečnosť, slobodu.
DIZAJN
Celokarbónový rám vrátane zadnej stavby sa vyznačuje ostrými hranami poskladanými z trojuholníkov, ktoré boli inšpirované unikátnym tvarom vrcholkov hôr v Dolomitoch. Tento unikátny koncept v sebe nesie odkaz na spojenie medzi prírodou a technológiami.
Dizajn asymetrickej karbónovej zadnej stavby okrem estetiky prináša aj nižšiu mieru hluku a poškodenia, spôsobeného narážaním reťaze o rám pri jazde v teréne.
INTEGRÁCIA
Riadidlá BIANCHI e-SUV sú pri vyšších modeloch vytvorené z jedného kusu ľahkého karbónu s vnútornou kabelážou. Na riadidlách sa nachádza ukazovateľ stavu batérie a integrovaný držiak napr. pre GPS zariadenie.
BEZPEČNOSŤ
Dôraz na jazdcovo pohodlie a bezpečnosť sú kľúčové pre celý Bianchi Lif-e projekt. Tento fakt v novom e-SUV odrážajú predné a zadné svetlá integrované v ráme, vyvinuté v spolupráci s popredným výrobcom cyklistického osvetlenie Spanninga. Takto máte možnosť vidieť a byť videný, či už pri jazde mestom, alebo objavovaní nových lesných ciest.
BATÉRIA
Motor poháňa plne integrovaná 720 Wh batéria. Kryt batérie chráni unikátny chladiaci systém inšpirovaný samo-chladiacimi fasádami moderných budov. Ten pôsobí na báze vertikálnych vzduchových kanálikov, ktoré nasávajú vzduch cez vrchnú časť systému. Vzduch cirkuluje v kanálikoch popri batérii, ochladzuje ju a následne sa dostáva von spodnou časťou. Celý systém tak pri jazde zabraňuje prehrievaniu sa motora a batérie.
SHIMANO EP8
Motor
výkon: 250 W
krútiaci moment 85 Nm
nízka hmotnosť - len 2,6 kg
s vylepšenou reguláciou teploty
Batéria
integrovaná v spodnej rámovej trubke
720 Wh
Pomoc do 25 km/hod
Snímač krútiaceho momentu, rýchlosti a kadencie
LCD displej
3 úrovne asistencie: ECO, TRAIL, BOOSTWalk asistent - pomoc pri tlačení bicykla 4 km/h pri ktoromkoľvek prevode
Rám | bianchi e-suv 150mm carbon, 1.5 tapered ht, seatpost diam. 31,6mm, integrated seat clamp, pm180mm dropout, thru axle 12x148mm, internal cable routing inside dt, sizes 43, 48, 53cm |
Vidlica | Fox 38 Float 29 Factory, e-MTB version, 150mm travel |
Brzdy | Shimano BR-M8120, 4 pistons brakes |
Predstavec | velomann st97q +/-0°, 1,1/8 x diam.35mm, 50mm for 15,17,19,21 |
Riadidlá | velomann, width 780mm diam.35mm, rise 20mm, backsweep 9° |
Sedadlo | Fi`zi:k Alpaca Terra, S alloy rail, 249x145mm |
Sedlovka | Fox Transfer Factory, diam 31,6mm, travel: 125mm-17 , 150mm-19,21 |
Prehadzovačka | Shimano XTR RD-M9100SGS Shadow+ Design 12sp |
Radenie | Shimano XTR SL- M9100IR 1x12sp |
Zadný tlmič | Fox Float DPX2 Factory |
Kotúč | Shimano RT-MT800 Front & RT-EM810 Rear, diam. 203mm |
Brzdové kotúče | Shimano RT-MT800 Front & RT-EM810 Rear, diam. 203mm |
Hl. zloženie | Fsa NO.55R 1.5 |
Kľuky | Shimano FC-EM600 Alu crank 165mm, 24mm axle w/custom chainguide for 30-38T |
Reťaz | Shimano CN-M8100, 12sp |
Kazeta | Shimano CS-M8100-12, 10-51T |
Brzdové páky | Shimano BL-M8100 |
Kolesá | DT Swiss HX 1501 Spline 27,5 rear 35mm & 29 front 30mm |
Plášte | Front: Kenda Hellkat 29x2.6, Rear: Kenda Regolith 27,5x2.8 |
Predné svetlo | Spanninga integrated front lights + Lupine SL-F Shimano |
Zadné svetlo | Spanninga integrated rear lights |
Stredové zloženie | Included w/motor unit |
Gripy | T-One Rock T-GP34 |
Motor | Shimano EP8 motor unit w/DU-EP800 drive unit, 34T chainring, speed sensor |
Grip | T-One Rock T-GP34 |
Blatníky | rear integrated mudguards |